Jasan přelom 14./15. století (kolem roku 1400) člen městské domobrany

Komplexní poradenství v rekonstrukci historických a fiktivních postav.
Avatar uživatele
Jasan
Příspěvky: 18
Registrován: 14 Dub 2008, 19:15
Kontaktovat uživatele:

Jasan přelom 14./15. století (kolem roku 1400) člen městské domobrany

Příspěvek od Jasan »

Jsem nováček v šermu a chtěl bych poradit co bych mohl vylepšit, doladit, vyhodit na mém kostýmu.

-přelom 14./15. století (kolem roku 1400)
-člen městské domobrany
-někdo kdo by si to mohl dovolit, řekněme nějaký řemeslník
Avatar uživatele
Romikov
Bééé !!!
Bééé !!!
Příspěvky: 381
Registrován: 11 Bře 2008, 21:25
Místo/Bydliště: Horní Řasnice ev.č.8

Re: Domobranec

Příspěvek od Romikov »

začni tou halenou ta je opravdu strašná, boty podle mne dobrý, nevidím poboční zbraň ale neva nemusí být, tvar přilby na to se zeptej třeba Siegfrieda, nohavice bych řekl to nejsou a pokud jo tak to nevypadá jako vlna takže lepší foto třeba na stole rozložený, prošívka potřebujem lepší foto .. třeba na stole ale podrobný, rukavice.. na to že jsi chudina no mohl jsi je ukrást, ale čtrnáctka nepadá v ůvahu ty jsou spíš 15st., detail ke kostýmu se nosily peněženky něco jako ta brašna co máš i když trochu jiné .. viz prameny OH, měšec či co to je již nepotřebuješ, materiály na věci doporučujeme.. len, vlna, brokát, hedvábí atd ale pro tebe a tvou kapsu budou stačit první dva ještě tak diftýn by se dal ale nedoporučuji na LH. Jinak vše co potřebuješ NEHLEDEJ na torrentech--

Kód: Vybrat vše

http://dl.btjunkie.org/torrent/Osprey-Historybooks-pre-1900-A-D/37864065982d429456d19d5ecadf6600ceb3d6004798/download.torrent
co vlastně chceš dělat? LH nebo mečíkáře nebo šermíře :D to potřebujem vědět.
zapiš si za uši - dobro!.. Je zákeřné,... ale zlo ! Je vzrušující! Omamné! Je ... povznášející.... a teď táhni!
Avatar uživatele
Radim Vaňousek
Sponzor Brodce
Příspěvky: 965
Registrován: 02 Pro 2006, 14:54
Místo/Bydliště: Brodce
Kontaktovat uživatele:

Re: Domobranec