Ondřej - měšťan - přelom 15. a 16.stol.

Komplexní poradenství v rekonstrukci historických a fiktivních postav.
Odpovědět
Avatar uživatele
uzdil88
Příspěvky: 58
Registrován: 03 Led 2012, 21:09
SHŠ: Vita Eques
Místo/Bydliště: Broumov

Ondřej - měšťan - přelom 15. a 16.stol.

Příspěvek od uzdil88 »

Ahoj,

po několika neúspěšných pokusech zhotovit si slušný kostým na konec 15. stol. či přelom 15. a 16. stol. jsem se rozhodlkontaktova paní Pilnou (Bomberovou). Zaslal jsem ji několik fotografií svoji představy kostýmu a ale stále si nejsem 100% jistý jestli jsem zvolil správně......kostým, ne švadlenu :D

Nejdříve popis: představuji si svoji postavu jako měšťana, doba - konec 15. stol. či přelom 15. a 16. stol., oblast - střední Evropa. Asi mi řeknete, že moje specifikace není dostatečně konkretizovaná ale nechci tu psát nějaký moje fantaskní výmysly a radši se nechám nasměrovat zkušenějšími.

Dole jsem přiložil několik fotografií:
Ta první je hlavně pro zasmání, v čem jsem já...i defacto zbytek skupiny do teď vystupovali. pokud si "vygůglíte" VITA EQUES tak vám vyjede spoustu "pěkných" fotek našich absolutně nedobových kostýmů :drunken:

Teď už ale vážně.

Druhá fotka. Upnuté kalhoty a doublette s nabíranými rukávy. podle toho co jsem tu na fóru viděl je tohle asi to nejideálnější na druhou polovinu 15. stol.

A třetí fotka. Tohle je už nejspíš použitelný až na začátek 16. stol., že? nebo je toto možné použít i dříve?

Až budu mít doma chvilku čas, tak ještě nafotím vybavení co mám. Falickou dýku (tu jsem tu už dával), nějaé pásky a opaskovou brašnu.


Teď mi odepsala paní Bomberová, že mnou vybrané kostýmy jsou spíše itálie....sakra...co teď s tím? :(
Přílohy
001.jpg
001.jpg (459.74 KiB) Zobrazeno 7704 x
002.jpg
002.jpg (439.89 KiB) Zobrazeno 7704 x
003.jpg
003.jpg (254.97 KiB) Zobrazeno 7704 x
Avatar uživatele
Siegfried
Chaos
Chaos
Příspěvky: 2676
Registrován: 05 Pro 2006, 11:12

Re: Ondřej - měšťan - přelom 15. a 16.stol.

Příspěvek od Siegfried »

Pěkný :)